Veckorevy VIP mingel

Nu ska jag sova! Idag har jag suttit med engelska läxan den stunden jag har varit hemma och har inte alls hunnit med Kulturhistorian. Lite trist! Så det ska jag göra i helgen när jag hinner. Såhär ser helgens planering ut:

image295
Fredag: Skola först, sedan VR mingel - ÄTA GLASS (ett måste!)
Lördag: Dans och sedan kanske träff med the dear musikalklass
Söndag: Dans och plugg + packa ner och göra iordning inför aprilscenen på måndag!

Hoppas ni också få en supermysig helg! Imorgon blir det som sagt Veckorevy VIP mingel med Åsa, Mollan & Isabelle! Supermysigt. Kramar på er, sov gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:)
hur många besökare om dagen har du ungefär:)
är det det som är avgörande för vilka som får gå på vrminglet:)?

vore kul å få höra

2008-04-25 @ 07:49:25
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0