Valborgs kvällen

Sen uppdatering idag, sanningen till detta är att jag har gjort en utbildning på datorn till mitt sommarjobb som behövdes göras. Det stod att den skulle ta 45 minuter, wich it didn't! Det tog 2 h. Haha

Vi får se om jag åker iväg någonstans ikväll. Jag hade ju kulturhistoria prov idag, och jag ansträngde mig verkligen till tusen! Och efter det var det ett litet miniuppträdande på skolgården när alla fina studenter satte på sig mössan! Supermysigt. Då sjöng vi in våren! När jag satt på tunnelbanan på väg hem sen så kände jag bara hur jag totaldäckade! All ork bara rann av mig! Och nu sitter jag här. I valet och kvalet om jag ska gå ut, och vara tråkig. Eller om jag ska lyssna på kroppen och stanna inne och bara slappa! Men samtidigt vet jag att jag kommer ångra att jag inte drog ut.. Nej, jag vet ärligt talat inte! Känner mig allmänt deppig, skittrist!

Vad ska ni göra denna valborgskväll? Om det är någon kvar hemma? /;


Kommentarer
Postat av: Soha,16

Hoppas du får en trevlig valborg :)

2008-04-30 @ 19:52:43
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0