Valborg

Hemma igen! Trött i benen. Har gått oavbrutet i tre timmar och började tycka lite ganska lagom att gå hemåt eftersom jag ska jobba imorgon och jag ska upp klockan nio. Min syster och hennes kompisar mötte upp mig och vi gick till Gläntan och luffade. Sedan tog vi oss till Spångafolkan där jag köpte Ramlösa (; och min syster en klubba och hennes kompisar hyrde film. Efter en stund träffade vi Helena och sedan ringde även Millis som var påväg till Gläntan. Det blev en liten klassåterträff med lite killar från klassen och mina kära vännor Helenis & Millis <333

Nu väntar en varm dusch, brun utan sol tjaffs, glass och film! Sedan ska jag sova för att gå upp klocka nio imorgon. Borde nog egentligen sova lite mer, men äh.. Sova kan jag göra sen, hihi.

Hur har ni spenderat er Valborg, har den varit lyckad?

Min Valborg blev mysig och jag har haft skoj. Det blev inte alls som det var tänkt, men who cares? =) Jag kom ju ut iallafall, lite roligt. Istället för att sitta ensam hemma och uggla.

NU - duschen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Istället för att sitta ensam hemma och uggla."

Personangrepp? :S

2008-05-01 @ 00:51:15
Postat av: Caroline

Hahah... "Anonym" förstår inte det uttrycket helt enkelt! :)

2008-05-01 @ 13:47:38
URL: http://calineo.blogg.se
Postat av: Felicia

Jag tycker det var bra att du kom ut till mig /din lillasyster :)

2008-05-02 @ 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0