Utvecklingssamtal

 "I'm ready Eddie!" Nu ska jag åka på utvecklingssamtal i skolan! Undrar om de sägs någonting nytt? Jag gillar utvecklingssamtal, man får se hur man ligger till i ämnena och så. Även då det kanske inte är mycket att göra något åt eftersom jag får betyg i många ämnen nu till våren! Hur som helst..

Mätt & belåten är jag nu iallafall, och har slängt på mig några skapliga jeans. Jag är nog hemma runt halv nio snåret igen! Kramar, wish me luck (;


(bilden är från "jonas plats"!)
 


Kommentarer
Postat av: Caroline,16

Svar: Haha! Let's go bananas.. Det är alltså där man ska hänga i sommar? Vet, älskar frukt jag med hur gott som helst. Man känner sig så duktig när man väljer frukt framför godis också! :D

2008-04-21 @ 20:24:25
URL: http://calineo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0