Underbar värme, underbara vänner!

Goddag gott folk!

Hemma från VR minglet med en VR tidning rikare! Trodde att det skulle vara roligare saker i goodiebagsen, men alla fick olika saker, och jag fick nästan ingenting. En tidning och lite reklam typ! Andra fick hårspray, mascaror & läppglans. Dessutom så slogs alla om påsarna så det var i princip kaos! Mysigt sällskap var det i alla fall! Skoldagen gick förvånandsvärt fort såhär i efterhand! Det måste vara det alldeles strålande underbara vädret som lockade, och på svenskan fick vi sitta utomhus och skriva  dikter då jag och Mollan skrev ihop en riktigt höjdare till limerick! Det var svårt, haha. Men kul! Livskunskapen gick också snabbt, och var rolig!

Jag älskar vädret som är idag! Det är så underbart varmt! Typ sommarvärme! Idag är första dagen jag har kunnat gå utan jacka, utan att frysa! Underbart skönt. Idag värmde solen verkligen!

Livet är underbart och nu ska jag iväg och träffa två helt underbara personer Helena & Erica! Men först - till affären och köpa mig en Mp3! Min har kraschat ett tag sedan och nu ska jag äntligen ta tag i saken och köpa mig en ny! .. because I'm worth it (; haha! Kram på er, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0