Tripp till stan för att gå på Gina

Godmorgon!
Gick upp sju och gjorde mig iordning för att börja klockan 08.30 med ensemble. Det gör fortfarande ont i revbenet/magen, skumt. Blir värre så fort jag rör mig! Plus att huvudet gör ont och jag kan inte sjunga för att rösten inte är med mig ;p Dumma pollen!
Nu har vi samhällskunskap och jag har alla instuderingsfrågor på datorn hemma så det blir lite svårt att göra dem nu. Läste en text också som läraren sa att kunde man den så kan man nästan allt. Och jag förstod den, woho!

Efter skolan ska jag följa med Åke in till stan som börjar sin utbildningshelg redan ikväll. Ska springa in på gina och se om de har någon av de två tunikorna jag vill ha på föreställningen om typ 2-3 veckor! Sedan bär det av hemmåt! Men innan dess; lunch, engelska, svenska & livskunskap.

Ikväll kommer farbror, och två kusilinisar. Ska bli mys!
Vad ska ni göra idag?
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, hur är det?:)

2008-04-11 @ 16:09:48
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Joanna

Hej! Jag vill gärna ha den där blogg-designen som du hörde av dej av. Men min data har varit sönder, så att om det inte är för sent att säga nu så vill jag gärna ha den :)

2008-04-11 @ 17:58:37
URL: http://dendualskar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0