Torsdagen

Hej hallå!
Kom hem för ca en timme sedan! Sprang in på H&M idag, och köpte ett linne jag sett på hemsidan väldigt länge! Ska nog beställa lite mer från hemsidan för mina presentkort, hittar ingenting i butikerna! Hur som helst, skoldagen var kort och skön med tre lektioner! Fick rätta en uppsatts som en 18-19 åring i Tanzania skrivit på engelska, det var kul! Och så gick vi igenom massa på samhällskunskapen, men lyckligt nog så kommer jag ihåg all den ekonomi vi hade prov på i nian! Skönt..

Nu ska jag snart käka en kardemummabulle, smaskens! Sen middag you know.

Åh jag vill att det ska vara fredag, vill ha ledigt nu nu nu.
Hoppas eran dag varit bra!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0