Tiden måste räcka till!

Vad tiden går fort. Vips så var onsdagen förbi! Jag har knappt gjort någonting idag, var helt sjukt slut när jag kom hem. Det hade varit bättre att gå ifrån skolan när vi egentligen slutade så hade jag orkat med det. Hur som helst, det är ju som det är nu! Imorgon ska det skrivas klart till engelska redovisningen, och svenska sammanfattningar samt börja med kulturhistoria instuderingsfrågorna! Och imorgon slutar jag klockan fyra! Jippie, jag kommer vara en död sill.

Hur som helst så ska jag sova nu! Sovmorgon imorgon till 08.20! Börjar 09.55 - najs.
Matte, svenska och samhällskunskap (får tillbaks provet då! - spännande) i typ tre timmar istället för en. Vi ska se en film och debattera med alla estet ettor. Jupp, så ser det ut. Det ser ut att bli helt underbart väder imorgon också! Härligt!

Godnatt & sov gött på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0