Stress

Jag längtar tills det är imorgon typ runt klockan sex. Då sitter jag antagligen hemma vid matbordet och äter hamburgare och har en lång härlig helg framför mig! Jag är nämligen så slut att jag vet knappt vad jag heter efter två veckor utan sovmorgon och utan helg, Stressad är bara förnamnet. Prov, prov PROV och grupp mig hit och dit och jobb & utbildning och dans & lite skola här och var. Och någonstans mellan allt ska man seriöst slappna av! Vilket inte direkt hinns med ;p. Det känns som om jag har glömt hälften av allt jag ska göra. Tur att jag har en almenacka (där jag inte ens skriver ner hälften av allt!).
Ska sluta gnälla nu! Jag gillar min vardag faktiskt :D Men det är svårt att ha huvudet på skaft jämt ;p Någon som håller med?

Nu ska jag iallafall sova, och jag skulle ha bokat danssalen tills imorgon för gruppen. Vilket jag har glömt! Så den är väl upptagen och ingen är förberedd, inte jag iallafall! Bravo ;p

Kramar på er, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0