Stelfrusen!

Vilken otroligt rolig helg! Jag vet inte vart jag ska börja med alla roligheter vi har haft för oss! Det har minst sagt varit lärorikt. Jag har haft så grymt roligt! Är hemma nu och är tröttare än någonsin ska hoppa in i duschen nu så jag blir lite varm! Har varit ute hela dagen och man märker när man har blivit nerkyld ordentligt, då tar det timmar innan känseln kommer tillbaks och tills man slutar frysa! (Jag fryser fortfarande;p) Jag är alldeles varm & rosig om kinderna för att jag har varit så kall tidigare idag ;p

Ska skriva om helgen senare, nu duschen och in i värmen! Underbart =D


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, vart tog det varma vädret vägen?

2008-04-13 @ 21:45:50
URL: http://idaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0