Sommarjobb, nudlar & utvecklingssamtal

Wonderbart. Ingen ensemble idag ju! Detta innebar att vår datorkunskapslektion flyttades fram 1½ h! Underbart. För nu sitter jag nämligen hemma och ska kolla upp de sista datumen som jag kan provjobba på innan sommaren! Jag har ju sommarjobb vettni! (; Detta har jag nämligen inte riktigt hunnit med, har haft så mycket att göra. Men det är en del datum som behöver flyttas helt enkelt, så det ska jag göra nu!

Nudlarna står på spisen och kokar och jag sitter och kollar i alemenackan. Klockan halv fem börjar dansen och sedan är det bara hem, slänga i sig mat och åka iväg mot skolan igen då jag ska på utvecklingssamtal med pappsen min. Det är alltid roligt tycker jag!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0