So much to do, so little time!

Tjena alla!

Kom hem från bion runt halv tolv. Den var riktigt bra! Ska skriva recention på den senare. Åsa filmade typ 5 minuter efter bion, vi va helt konstiga och sa inte mycket av värde kan man ju säga! ;p Får se om jag lägger upp den filmen senare, haha!
Det blev ingen outfit bild, hann inte med det! och när jag kom hem var jag för trött.

Nu ska jag sova, är trött som en siameskatt! Mår dessutom inte alltför hyvens, så sömnen behövs. Världens fetaste blåsa i munnen, ont i huvudet, näsan & halsen. Och dessutom är jag jätte täppt i näsan och det kliar i halsen.
Ja! Nu vet ni hur jag mår ;p Super med andra ord! Haha.

NEJ, sova var det ja! Bli frisk frisk frisk! Föreställning om en vecka, utvecklingssamtal på måndag. Sista träningen innan uppvisningen på måndag, kulturhistoria prov den 30 och engelska föredrag på fredag. Mucho to do, so little time! Våren är hemsk, den är alltid så galet stressig när det kommer till skolan! Man undrar lite hur planeringen är egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: oj vad jag bara måste hålla med! galet missyckat att färga håret så mycket, hihi.

2008-04-20 @ 12:06:00
Postat av: Anonym

hejhej:) allt bra?

2008-04-20 @ 13:42:22
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0