Shopping på håltimmen

Oj, vad många likadana digitalkameror inlägg det blev. Sorry for that! But anyways..

Sitter som sagt & kikar runt på digitalkameror, chattar lite och är hungrig. Skoldagen gick fint, lång lunch då jag och Molly åkte in till stan och jag köpte en ny mascara - det behövdes! & ett chockrosa nagellack. Dessutom blev jag glad när det var rea på mascaran. Aja, nog om det..

Ikväll ska jag nog vara med Millpill & chomps. Ska bli roligt! Dock kanske kusinen kommer, så vi får se. Vet inte riktigt, eftersom jag ser henne så sällan! Ser även fram emot nästa helg då det är utbildningshelg på jobbet, så det kräver en hel del plugg denna helg och vila! Dock ska jag självklart dansa, men kommer inte ha supermycket tid för det! ..mycket att göra såhär dags

Hoppas ni har haft en alldeles underbar dag, så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

visste du inte att man kan ta bort om de blir massa dubbletter på inläggen?:D

2008-04-04 @ 19:01:47
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0