Sarah Dawn Finer - I remember love

Tjenatjena!

Sitter här och sjunger på Sarah Dawn Finers - I remember love, som jag ska sjunga vid nästa uppsjungning. :) Jag ångrar lite att jag tog den, det blev ett sista minuten val lite.. Men men!
Dagen idag har varit rätt seg, har inte gjort mycket alls ;p Så jag har inget roligt att komma med direkt. Dansen imorse var rolig och det kommer bli en skitrolig show tror jag med dans sång och teater (som jag pratade om igår.. har jag för mig? =D)!
 Min första riktiga föreställning med ljussättning, scenkläder m.m. Har bara gjort uppvisningar på typ 3 minuter innan, detta är en hel timme! Ser jätte mycket fram emot det.


Vi hörs senare! Åh idag är det Workshop i Oslo på SYTYCD. Can't wait!
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0