Prison Break



Skulle egentligen ha sett prison break, men jag är så trött att jag går och lägger mig istället och spelar in PB! Lite extra sömn har väl ingen dött av? ;p

Denna vecka blir väldigt skön! Imorgon är det ju estettisdagen, helt underbart. Inga jobbiga lektioner, efter skolan är det hem och så ska jag nog börja plugga. Och på onsdag, har jag bara dans första timmen och sen är jag ledig resten av dagen! Vilket innbär att jag slutar halv tio =) Underbart va?

Nu ska jag sova, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Cassie,1992

Svar. Åh va kul! :D
Min msn är
[email protected] (:

2008-04-22 @ 09:38:22
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Lina,14

svar: jag har inte fått något mail om design av dej ännu :(
Jag har audition ikväll jag hoppas det går bra ! får se... men om man går vidare får man komma på audition imorgon :)
Jag ska inte svara på ditt "Lycka till" med det ordet som börjar på T och slutar på ack, haha

har du haft en bra dag ?

2008-04-22 @ 15:22:41
URL: http://linakarlsvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0