Nytt i frysboxen

Nu när de har tagit bort mina Magnum favoriter har jag funnit en ny favorit! Dock i den dyrare prisklassen, men åtminstonde någon som är sådär chokladig, god och mumsig som man vill ha en varm sommardag! Jag käkade den för första gången idag, och föll direkt!

Det är två cookiekakor som ligger som en macka runt glassen och i mellan är det vaniljglass med chokladbitar i!

26 kronor får man betala för denna underbara glass! Så det är ganska dyrt för att vara styckglass, så man kanske tjänar på att köpa en bytta med B&J? Vad vet jag? De har ju massa nya (2 nya) smaker som jag inte har testat! Sorligt! Det måste vi göra någonting åt!


Baked Alaska & Bohemian

Ni vet ju vad ni ska bjuda mig på för att göra mig glad! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0