Nervös!

Trött är jag, som en bäver. Vi hade ingen dans idag, så tränat har jag inte heller gjort. Har bara haft en och en halv lektion, men var ändå i skolan vid halv nio. Kunde ha kommit dit klockan 11 om jag hade vetat om det! Hur som helst så hade jag bara en lektion med kulturhistoriaprov, en halv lektion matte och sedan sjöng  vi för treorna när de hade mösspåtagning. Skön dag! Skön valborg.

Efter kulturhistoriaprovet så var jag helt slut och på tuben hem rann orken verkligen ur mig! Först skulle jag sitta hemma ikväll, men en snäll killkompis drog ut mig! Det var kul, tack. Nu har jag duschat och ska sova. Upp nio imorgon bitti för att åka in till mitt jobb i stan och få testa kläder m.m. Första arbetsdagen imorgon! Och jag är minst sagt nervös. :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg

2008-05-01 @ 09:14:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Henkee,19

haha anonyma :)de e lite trist me dom alltså dom vågar typ inte stå för de dom skriver :p

2008-05-01 @ 10:01:20
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0