Nationella prov

Hade ju samhällskunskapsprov idag! Det var ett väldigt långt prov och jag vet inte hur det känns - om det gick bra eller ej. Förhoppningsvis bra! Hade dessutom mitt muntliga engelska nationella idag! Fick VG +, jag är nöjd! Med tanke på att vi spelades in och bedömdes så blev det lite nervöst. Och dessutom är det ju uppsatt vad man ska prata om. Jag är nöjd iallafall! Jag kommer nog få VG i engelska A, jag antar det. ;P Har verkligen fått vg & vg+ på allt! Härligt va? =)

Nu ska jag faktiskt städa, ORKAR INTE! Men med hög musik, så fungerar det..

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad fick ni prata om på nationella i engelska? xD

2008-04-19 @ 17:44:11
Postat av: Emelie,15

Ja, det var lite nervöst att snacka i mikrofonen xd haha

2008-04-20 @ 21:33:49
URL: http://emlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0