Nationella prov i Engelska Uppsats

Jag kan inte säga att det ska bli direkt kul att gå upp klockan tjugo över sex imorgon bitti! Men that's the way it is. De flesta ettorna i skolorna runt om (förutom min) börjar med det nationella provet vid halv nio, men bara för att så börjar vi med det klockan 08.00! Inte så roligt.. Tänker inte skolverket på att de flesta har rätt långt att åka till sin gymnasieskola? Hur skulle det vara om man satte provet klockan 10 till 13 istället? Bra fråga va?! Haha. Dessutom har man ju inte vaknat klockan 08.00! Eller jo, jag är rätt morgonpigg så, men inte min hjärna ;p
..Och dessutom så kommer man sent, så får man ju inte skriva det! Kul! och vi som hade sovmorgon till tio egentligen imorgon. Den enda sovmorgonen!
.. men ja, det är inte så mycket att göra åt missödet ;p Nu ska vi vara glada =D

Nu ska jag sova! Behöver det inför en lång dag. Imorgon ska jag sola efter skolan med kusilin & syster! ska bli kul =)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vet inte hur jag hamnade här. Himla fin blogg iaf! Hoppas nationella gick bra för dig :)

2008-04-17 @ 17:41:23
URL: http://nittonhundra91.blogspot.com
Postat av: Sam,25

Hej Niccie,

Vilken bra blogg du har skapat, jag hoppas att det gick bra med provet, även om du missade en skön morgonsömn:-)

Jag är väldig tacksam om du eller nån annan som gjorde N.provet i engelskaA, ge mig temat för uppsatsen eller vad som helst som minns.

Har prov nästa vecka och panik lämnar inte mig i fred.TACK!!

2008-04-18 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0