Man ska vara snälla mot varandra..

Vad underbart man mår!
Ligger i sängen och har sjukt ont i huvudet, näsan, bihålorna och allt snurrar. När jag ligger ner är det ändå helt okej jämfört med när jag står upp. Gosch!

Började halv tio idag, och hade dans i 1½ h. Efter det skulle vi egentligen ha slutat, men vi hade genrep i aulan också! Det var så grymt jobbigt, det var skrik och gråt och folk visste inte vad dom skulle göra, och de svor åt varandra. Och i aulan, så är det akustik så de blir rundgång. Hjälp, säger jag bara! Snacka om att jag har huvudvärk. Behandla andra så som du själv vill bli behandlad, jah precis!

Men, det löser sig.. förhoppningsvis?

Nu ska jag fortsätta kolla på OC! Är så grymt trött. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0