Körslaget

Nu är det Körslaget på tv, och jag är hemma sedan två timmar tillbaks ungefär. Ikväll hejjar jag självklart på Brolle och Agnes, dom är bäst =D Älskar öppningslåten också, Proud Mary eller vad den heter!

Jag har haft en helt undebar första dag på utildningen idag! Mycket att ta in och hjärnan är rätt trött. Jag märkte vikten av att ha sovit mycket och längre, för jag gick inte och la mig allför tidigt igår. ;p

Jag ska gå igenom alla beställningsdesigner ikväll, och lägga upp en lista här i en ordning som ni kommer i! Ska maila alla också, så att jag vet att ni alla som har kontaktat mig fortfarande vill ha designer!

Kram på er, vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0