Kaffe latte

Usch vad det är underbart med sol!

Nu har jag kommit hem för ungefär 30 minuter sedan. Sitter vid köksbordet och solen skiner in genom fönstret på mig, min dator, min latte och mitt fina samhällskunskap häfte som jag gjort själv med alla frågor på! Det är lite tråkigt. Tidigare kunde jag nämligen ta kort på att jag gjorde, men nu när min kamera är paj, är det inte mycket att göra åt saken. Den fungerar bara med en sorts batterier (som måste vara superstarka) och luckan trillar av! Hur som..

Pluggar nu iallafall så jag får det gjort och kan åka och sola sedan med syster och kusin! Det ska bli kul! Första gången ;p Woho. Och appropå sol, så ska jag slinga håret hos my dear friend Millis om några veckor! Förhoppningsvis iallafall, det är samma dag som föreställningen och det är genrep & sånt viktigt då.. Vi får se hur det blir ;)

Nu ska jag iallafall plugga!
Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0