Jag stormtrivs på scen!

Nu ska jag sova! Jag har packat en stor trunk full med grejor! En pappkasse räckte inte alls till, förstår inte hur vi skulle få plats i den.. fast, jag kanske bara hittade en liten pappkasse? Hur som helst så har jag världens största trunk nu istället :) 80-tals kläder, svettband, hängslen, tunikor, mjukisbrallor, tåskor, dansskor, hiphop kläder, hotpants.. allt ligger nu i min trunk! Matsäcken är färdig, plånboken och mobilen ligger bara så att jag kan ta dem imorgon innan jag sticker!

Nu ska jag kolla vädret och se om man kan ha på sig långt linne & skoltröjan imorgon! Det borde man väl kunna ha? eller blir det för varmt? Det är det jag ska ta reda på!

Jag är så spänd och nervös, men samtidigt såå förväntansfull. För jag vet hur mycket jag älskar att stå på scenen! Det är galet läskigt innan man ska ut och då tänker jag alltid: Nu springer jag! Jag kan springa iväg nu, för ingen kommer att märka det förrens dom är på scenen! Och då kan dom inte göra något!", men när man väl står där ute, så är det som om jag har stått på scenen hela mitt liv. Jag stormtrivs!

Sovgott på er, nu ska det sovas! Vi hörs imorgon under dagen eller på kvällen efteråt. Mycket att göra imorgon! Ska försöka ta bilder, ska ta med mig kameran och ta bilder på repitionerna och papz filmar säkert. åh vad kul! (:


Kommentarer
Postat av: Sofia,16

Nu är jag tillbaka och läser din blogg :) Jag blir lika glad varje gång jag läser om människor som älskar att stå på scen. Vilket mod! Själv hade jag aldrig klarat något sånt.

2008-04-30 @ 18:34:57
URL: http://nittonhundra91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0