Jag gillar Country!

Sitter och lyssnar på världens bästa låt; är totalt förälskad i den, ni vet när låten verkligen tilltalar en och går rakt in i hjärtat? Undrar varför jag inte har lyssnar på country innan? Jag vet att jag inte gillade det när jag var liten, mest kanske för att jag förknippade det med gamla gubbar som satt och sjöng. Men det är ju helt underbart!

Jag vet iallafall vilka skivor jag vill ha nu! Nämligen Carrie Underwood & Kellie Pickler. Love them!

Hur som helst så har jag suttit med photoplus hela kvällen, superkul! Dock är det svårt att lära sig allt, och i början när man är ovan tar allt sin tid. Ni får se bilden(erna) imorgon! Nu är jag trött och ska sova! Imorgon väntar samhällskunskap, matte och dans!

Jag har haft en skön lördagskväll! Hoppas att ni också har haft det.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0