Jag är så fyndig!

Sova bör man annars dör man, sova gör man ändå dör man!
Men se så fyndigt, det talesättet har ni väl aldrig tidigare hört? ;)

Kollade priserna på biljetterna till sm nyss. Ser ut att bli en dyr historia. ajsingbajsing!

Nu ska jag iallafall sova, känner verkligen hur seg kroppen är och hur den jobbar med förkylning och äckliga små sjukling bakterier som jag vägrar ska få fäste! They're going down! Mycket sömn och C-vitaminer. Om en vecka är jag frisk som en lärka! Eller.. vad är det man säger? ;p Helst är jag frisk redan imorgon!

Det är dans första timmen imorgon, jag ska vara med och ta det jäkligt lugnt för jag känner hur det börjar rusa i kroppen så fort pulsen går upp lite grann. Då drar hjärtat på i 180! Så, akta lilla hjärtat. Inte bli sjukling.. haha! Efter skolan är det dans igen på KD, sista gången innan uppvisningen faktiskt. Så det gäller att dom inte ändrar någonting nu, hihi.

Godnatt och sovgott på er! Imorgon är en rolig dag med dans teater (där vi baaara repar inför aprilscenen som är på måndag nästa vecka) ingen ensemble tyvärr :( och så matte och datorkunskap. Har vi tur får vi jobba hemma på datorkunskapen denna vecka! Jag ska fråga det iallafall..

Godnatt var det ja! Sov så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0