Jag älskar musikal!

Godnatt säger jag nu! Ser fram emot en vecka av dans sång och teater i skolan :) Känner mig laddad. Älskar min linje gör jag! Så allt känns bara finemang, förutom beep testet på tisdag ;///. Vad tycker ni om Beep testet?
Imorgon blir det ju dans på dansskolan efter skolan också, så jag kommer hem sent. Får se om jag slänger in ett inlägg i skolan, det gör jag säkert ;) Åh, dans första timmen imorgon! Som jag har längtat. Åh jag älskar musikal! och appropå det så är det Footloose för tredje gången i höst. Najsigt värre! Är det någon av er som sett Footloose, gillade ni den?

Godnatt & sovgott. Vi hörs imorgon :)

(bilden ovan har jag själv tagit. om ni vill använda den, SKRIV till mig först och se om jag godkänner. Annars är det STÖLD. Tack (: )

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej, jag vann designtävlingen den 27 mars tror jag det var. Men du har inte hört av dig så jag kan inte få designen. :(

2008-04-07 @ 17:41:48
URL: http://angelinanathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0