Jag älskar björkarna i Sverige!


Sveriges underbara dalmatinträd.

Godnatten!

Time to sleep. Har haft en underbar dag, och nu på kvällen en stressig sådan. Nu ska det sovas och imorgon ska det dansas, skrivas prov och räknas matte och sjungas för studenterna!! Sedan ska det åkas hem och städa rummet! Det ser för hemskt ut här inne! 
Jag sitter här och snorar samtidigt som det rinner ut mina ögon, och så nyser jag nästan hela tiden!
Jag älskar att björk är Sveriges vanligaste träd! Det är nog mitt favoritträd, speciellt så här års, nu när Björkhalten är typ MEGA HÖG! Löv it.
Nedrans dalmatinträd!


Det är ju valborg imorgon! Jag undrar hur det blir med mösspåtagningen, när är den.. och så vet jag inte hur det blir med lektionerna då faktiskt ;D

Imorgon ska skriva lite om Aprilscenen sen tänkte jag.. men nu ska jag ta mig själv och mitt ointressanta inlägg och sova! Imorgon är det valborg, Har ni några planer?
Kram!

Fin pollenprognos (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0