Intensitet

Vilken liten tid jag har haft till bloggen de senaste dagarna, det har ni ju märkt! Jag har som sagt en hel del just nu, och detta är bara början på en intensiv period innan sommarlovet. Mycket sömn kommer att prioriteras och mindre tid vid datorn kommer det att bli. Tråkigt nog, men sant för att man ska orka helt enkelt! Ska man orka jobba, gå i skolan och dansa 9h i veckan är det väl inte mer än rätt?

Vi hade riktigt intressanta föreläsningar idag, dels om personlig utveckling och även om företagets policy! Och vice versa! Kommer en liten utvärdering om helgen senare :) (gu vad jag lovar mycket nu! haha!)

Som sagt så ska jag fortfarande lägga in SYTYCD utvärderingen & kläderna jag köpte. Jag har inte glömt bort det ;)
Imorgon är det ännu en intensiv utbildningsdag då vi ska ha praktik i de spel vi ska stå i. Det ska bli kul - men kallt! ;p Eftersom det är utomhus. Femtio lager kläder ska jag ha! - och attans vad peppad jag är. Börjar ännu tidigare imorgon! Ska vara där senast 09.25, så vi får se när jag ska åka hemifrån. Efter utbildningen är det matte som gäller! Prov på måndag.

Hoppas att ni har en supermysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0