Hur hinner Blondinbella egentlgen?

Sovgott på er!
Dåligt med uppdateringar idag, förlåt för det. Jag har haft så mycket att göra och det blir svårt med bloggen, fast jag försöker! Jag vill ju minnas allt! Hur hinner Blondinbella att uppdatera egentligen?

Nu ska jag sova iallafall, var helt sjukt trött tidigare idag - innan jag fått i mig en latte! Men nu ska jag sova. Och förhoppningsvis så är jag piggare imorgon. Körde på att gå osminkad till skolan och strunta i vilka kläder jag hade på mig idag, bara för att få en timme längre sovmorgon! Det gick ju finemang och fy vad skönt det var! Det blir samma procedur imorgon bitti, fast egentligen sjulle jag hoppat upp tio minuter innan sju, så det blir helt enkelt kvart över ju imorgon! En halv timme längre ungefär.

Imorgon är det idrott första timmen och efter det ska det pluggas intensivt på samhällskunskapen innan teatern & dansen. Jag älskar tisdagar!

Kram på er, och sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0