Godbasch!

Sleeptime. Dans första timmen imorgon, attans rabarberkräm så skoj! Orka sminka sig säger jag, sover en halvtimme längre imorgon med! ;)

I helgen blir det defenetivt städning av rummet, det ser HEMSKT ut. Jag skäms, haha! Usch vad stökigt det är. Det är ett berg av kläder, användna på golvet och en hög ihopvikta som är nytvättat. I en hög med påsar ligger nya kläder och i en annan massa skolböcker. Skrivbordet ser ut som andra världskriget med femtiotvåtusen grejor på och kläd pallen där det ska vara kläder är relativt fin, men liten.. eftersom kläderna ligger brevid. USCH, jag vill helst städa nu! Men sömnen är viktigare!


Någon mer än jag som alltid lyckas bygga upp världens kaos i rummet? Bara för att man inte orkar lägga allt, vika kläderna och plocka tillbaks alla saker på rätt plats? Suck..

Godnatt! nu ska jag sova i detta stök ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0