Genrep

Nu sitter jag och har datorkunskap, för tidigt egentligen men det är bara bra. För vi ska tydligen hinna äta middag redan innan fyra, hm.. Så ligger det till! :) Inte för att jag kommer vara hungrig då, men ändå. Från 16.00 är det genrep oavbrutet! 18.00 har vi en halvtimmes paus, och då börjar alla komma ute i korrioderna! Och 18.30 kör vi igång!
Kameran är trasig, så det blir inte några bilder tråkigt nog, kanske någon från mobilen! Ska försöka ta någon bild, det är så kul att ha senare! Men pappsen min ska filma ikväll antagligen! Åh vad spännande det är. Längtar verkligen!

NÄ, nu måste jag hålla på med Barbados! Som mitt stora engelska powerpointarbete är om! Någon som har varit där och kan berätta lite? =)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Abdullah,82

tar du med vodkan i kväll då gumman? så tar jag ölen

2008-04-28 @ 14:54:45
Postat av: Anonym

jag, vi - alla håller tummarna för dig. lycka till

2008-04-28 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0