Fysisk dag, det är så det ska vá!

Vilken fysiskt ansträngande dag det varit idag!

Började halv nio med Beep test. Vilket I don't like! Men det gick över förväntan idag! Och hade det inte varit pollen i luften - hade jag kunnat springa mer! 2 nivåers förbättring utan att jag behövde anstränga mig speciellt mycket! Jag blev jätte glad ska jag tala om! :) Funtar på att göra om det om två veckor, men äsch.. Kan ju göra det i höst igen, med all allergi som det är i luften nu.

.. fast nu är det ju snö utanför fönstret.. IGEN! TA BORT SNÖN. Jag vill ha sommar och sol! Och VARMT framförallt! Så man slipper frysa JÄMT.

Hursom, efter det var det håltimme. I TRE timmar.. Som vanligt. Och sedan var det teater! Det är så jäkla kul att repa inför föreställningen att jag smäller av! Det ska bli roligt. Jag bara längtar upp på scenen! .. hoppas bara det blir lika bra som jag är taggad ;) För då attans rabarberkräm! ;p Vi körde iallafall mycket kroppsrörelser på teatern. 
Sedan var det dans. Vi körde väldans hårt! Svetten bara rann.. haha, usch vad mysigt jag är nu!? Haha! NOT! Det var så himla kul iallafall, och vi repar inför föreställningen där med. Dans är livet, puss på det!

Fick reda på massa nytt om jobbet idag, ska på utbildning i helgen ju! Det kommer bli superskoj! Mer om det sen..
Men, nu ska jag kilavippen. Vi hörs imorgon med nya tag!
Dans första timmen, underbart!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0