Free cone day 29 April 2008


Tänk så lustigt. Jag syster och kusin åkte in till stan, och när vi ska ner till Sandys ser vi världens kö och undrar vad sjuttsingen det är! Och ser att det är till B&Js glasstånd! Konstigt tänkte vi och går vidare. Men sedan ringer en liten Millan upp och säger att hon såg mig, så träffar vi henne och Nico & Vico och då säger Milla underbar som hon är att B&Js har gratis glass idag och att alla får gratis! Helt sjukt, av alla dagar lyckas jag träffa rätt! Fullträff helt enkelt, superkul! :) Så idag har jag käkat B&J's glass. Usch vad gott!
New York Super Fudge Funk, mumsfillibabba!


Kommentarer
Postat av: Lina,14

ooo, vad härligt med gratis B&J ! var var det någonstans ? :) kram

2008-04-29 @ 19:34:30
URL: http://linakarlsvard.blogg.se
Postat av: Anonym

och du är helt tossigt underbar,fast du är nog mer en orangutang än en gorilla! men jag har finare rumpa än dig utan hår på eller om det är orangutanger som har finare rumpor? hmm vet inte. du är bäst i vilket fall :)

2008-04-29 @ 22:16:50
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0