Föreställningen

Hallå hallå

Dagens första lektion avklarad. Höjdhopp på idrotten! Sitter i bibblan och ska skriva ut alla tusen instuderingsfrågor så jag kan plugga! Ja, 3h håltimme igen då. inte så kul! Men sen är det ju teater då vi ska repa till föreställningen, (skit kul! Ska vara hiphoppare i en scen. HAH) och se är det ju dans då vi också ska repa! Älskar verkligen att repa, även fast det mest är kaos och man inte vet hur allt kommer att funka. då man mest tror att det kommer bli kaos och att man kommer göra fel! Men attans vad kul det är när man står där och allt sitter! Fast, detta blir min första riktiga föreställning. Då man är på scenen i ungefär 1 h! Annars har man bara gjort något nummer - och gått ut! Det kommer bli riktigt jobbigt eftersom det är 8 danser (drygt) mer än 5 låtar och teaterstycken!
Nej usch vad kul!

..Men nu kallar Mollan & Bullo på mig, så jag ska springa iväg upp till dem efter att jag har skrivit ut instuderingspapprena!

Vi hörs senare! Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Fanny,17

väldigt fin blogg :)

2008-04-15 @ 10:54:48
URL: http://blonds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0