Föreställning

Nu har jag kikat på Two Weeks Notice, gottat mig och umgåtts. (skriver mer om den imorgon) Nu är jag så trött att jag känner mig sjuk, beror mycket på pollen och att jag sov 6 h inatt och natten innan det och natten innan det osv. Så jag ska faktiskt sova nu! Hör och häpna. Jag är faktiskt i säng före ett en fredags kväll! Men jag behöver verkligen sova ut.

Imorgon blir det sova länge! Upp och iväg till dansen efter ett tag. Kommer inte kunna träna så länge imorgon pga. plugg! Eftersom jag har en väldigt intensiv utbildningshelg om en vecka så hinns det inte med plugg till kommande matteprovet & samhällskunskapsprovet. Roligtroligt!

Vi ska ju ha föreställning i skolan; and it's moved to the 28 april! Woho. En vecka extra att öva på - that just can't be bad. Man får bjuda in vänner & familj och precis alla som man vill! Så det ska bli superskoj.

Nej, slutbabblat. Mycket snack och lite bilder i bloggen på länge, inte bra alls. Har inte haft energi till någonting denna vecka - men ändring ska ske! Jag kommer igen ska ni se =)
Kramar på er alla underbara läsare!

Ps. Jag har läst allas mail ni som vill ha design. TACK! Jag lovar att kontakta er så fort jag har tid och skriver även ett mail när jag påbörjar designen. Just nu är det mycket plugg, vilket innebär färre designer. Dessutom har senaste veckan varit händelserik, så jag har inte jobbat på dem. Dock vet ni ju att jag gör designer i mån om tid och inspiration! Men det vet jag redan att ni vet. :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0