Fodralklänning, tröja & tshirt

Full fart idag!
Efter skolan åkte Åke & jag till stada och gick till Gina Tricot! Jag hittade det jag ville ha, även om jag kanske skulle vilja ha haft en lila fodralklänning istället för den turkosa, men jag älskar den turkosa med. Jag hittade verkligen allt det jag vill ha + en tröja som jag velat ha ännu längre på rea! (Det kommer bilder sen!)

Vid fem åkte jag hemmåt till mat och prat! & Nu sitter jag här med en moccalatte & ett vaniljhjärta i handen och har det underbart! Ska kika på busstiderna tills imorgon också, spännish. I sommar kommer man kunna åka båt ut (; Ännu mysigare!

Just det, tro inte att jag har glömt SYTYCD utvärderingen. Den kommer! Dock ska jag kika på Så ska det låta först, muhaha.

Kommentarer
Postat av: joanna

svar: vad bra, jag har addat din hotmail adress nu! :)

2008-04-11 @ 21:57:14
URL: http://dendualskar.blogg.se
Postat av: Lina,14

jaa, han är jätteduktig :)

neej det hare jag inte, tycker det var synd att inte Dan-Erik inte kom vidare. Jag tyvärr inte den första finalen i torsdags för jag var på dansklass med Karl & Knut (vet du vilka det är, det var de som hade contempary på audition finalen ;) )

2008-04-11 @ 22:44:53
URL: http://linakarlsvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0