Enthusiasm

Okej, min enthusiasm om Brolle kanske var lite överdriven. Men jag gillar honom jätte mycket, he's great!

Nu ska jag iallafall sova, sovmorgon imorgon faktiskt! Vi har en lektion mellan halv tio och halv elva, sedan slutar vi egentligen! Men min klass har fått för sig att vi ska repa till aprilscenen, men hur det ska gå.. det vet jag inte! ;p Så vi får se när jag kommer hem imorgon! Jag tänkte sola imorgon också. Efter skolan! Därför passade det sig så bra att vi slutade tidigt, men nu vet jag inte längre! Vi får se helt enkelt.

Förkyld, allergisk och stressad ska jag nu gå och lägga mig! Våren är inte bara underbar! Dock tycket jag att solen ändå överskrider och gör att det kan vara mödan värd ändå! Får inte ha mitt fönster öppet något mer, smarollebengtsson jag tänker ju inte på att det flyger in pollen rakt in då! Nackdelen är att det blir så varmt i mitt rum att jag dör. I-lands problem ni vet?

Godnatt på er!


Bilden visar enthusiasm om ni inte förstod det! Knepigt ord det där.. enthusiasm!


Kommentarer
Postat av: Kneter,250

Det heter för övrigt Entusiasm, INTE EntHusiasm.

2008-04-23 @ 08:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0