ELAKT - Ilandsproblem

Det är taskigt tycker jag, att ta bort mina favoritglassar. WHY GB, WHYYYYYY?
Jag saknar den vita choklad magnum & magnum duble!
Till min stora lycka hittade vi ett specialerbjudande när vi var ute och handlade mat igår, nämligen två för 10 kronor! och då köpte vi tio stycken av varje sort. Så nu har jag ett litet lager av dessa glassar iallafall.

Är det någon som håller med mig om att de är extremt goda?



Magnums vita choklad är något speciellt & Magnum Double med Caramell i är underbar.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

magnum double är ju en klassiker, de helt sjukt om de tar bort den! :D

2008-04-24 @ 22:16:25
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Anonym

tjänar du pengar på din blogg ? svara gärna i din egna blogg :) jag har ingen blogg nämligen

2008-04-24 @ 22:24:00
Postat av: emil

detta är en skam för vårat land och hela vår generation att magnum double avlägsnas. jag kan inte förstå att folk kan va så okänsliga och ta bort nåt så vackert. magnum double är nog bland det finaste vi har. magnum double - ikväll gråter jag mig till sömns för din skull, ska aldrig glömma dig, magnum double

2008-04-24 @ 23:40:16
Postat av: Anonym

är magnum double borttagen???????????????????????

2008-04-25 @ 09:39:20
Postat av: bana,16

feet synd asså, dem är ju jätte goda ...

2008-05-02 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0