Det ska vara färg!

Som jag skrivit förut så har jag verkligen gått från att ha endast svart och vitt på kläderna - till att nu ha ganska mycket färg! Jag gillar helt enkelt färg. Inte gulliga, puttinutt färger - det är inte jag ett dugg! Men coola, häftiga nyanser! Såsom chockrosa och turkost älskar jag! Dock bär jag väldigt ofta jordfärger också (brunt, mossgrönt, blått osv), så det är en härlig blandning av det. Men visst är det kul vad man förändras? Över bara ett år!

Jag skyller det på dansen, den har fått min klädstil åt ett helt annat håll! Iförsig så går jag runt i träningskläder 60% av skoltiden, och gu vad det är helt underbart! Men självklart vill man ju då ha snygga träningskläder. Plus att det då blir lite roligare att träna!

- Bekvämt är bättre i längden. Nya klädmottot kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0