Det kostar att ligga på topp

Sitter i sängen med kamomill te, värmekudde och radion på! Ska snart sova. Har kommit på lite saker som jag förpassat i glömskans hav.. som jag kommit på nu!
JAG MÅSTE:

  1. Plugga kulturhistoria - det har inte hunnits med ännu & det är prov på onsdag!
  2. Köpa gruppkläder - det är faktiskt uppvisning nästa helg & hela veckan är fullspäckad av saker som ska göras!
  3. Köpa uppvisningsbiljetter & SM-biljetter
  4. Få ihop en hel dans med gruppen! - Vi har typ 9 åttor. Det räcker inte så långt..
  5. Fixa ihop pardansen med C - två veckor kvar till tävlingen! actually.. men vi har fixat det förut, så varför kan vi inte göra det nu?
  6. Förbereda grejer inför föreställningen på måndag
  7. SOVA! Annars kommer jag inte orka med något av ovanstående! d;

Det är väl allt det jag har i huvudet just nu. Okej, det är mycket mer därtill - aprilscenen, kläder, träning.. bla bla bla! Men det är alltid stressigt på våren! Så nu ska jag ta och koola ner mig och hantera det här bara fint! Som alltid (;

Haha, ett uppmuntrande ord till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0