Danstävling om ca 1 månad

Good morning!

Utvilad och glad och inte bara det - solen skiner ute! Har sovit 10 timmar i natt, vilket verkligen behövdes. Snart ska jag slänga på mig träningskläderna och dra mig till dansskolan där vi ska träna grupp och par! Börjar bli ungefär 1 månad till tävling nu, kul! Ska även plugga idag, matte hade jag tänkt. Göra klart det jag inte hann göra på lektionerna och imorgon så ska jag börja med samhällskunskapen. Senare i veckan blir det plugg varvat med träning och skola! För nästa helg är det endast utbildning, och de ska bli så kul!

Jag tänkte slänga in en illustration strax, som jag har gjort nu i veckan! En av mina första faktiskt. Hoppas ni gillar den! Jag är ju inte så duktig ännu. Så det är lite nybörjare över det hela, hur som helst! Vad ska ni göra idag?

Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi sen :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0