Danssugen!

Håltimme då, som vanligt. 3 h - kan fortfarande inte påstå att det är kul! ;P

Jag kan knappt vänta till dansen! Jag är hur galet danssugen som det bara går att vara! Det var jag igår med, men då var vår stackars vikarie hemma & låg sjuk. Snyft! Men idag, då jeklarns. Det ska bli kul :)

Efter skolan hade jag tänkt att slösa lite pengar på HM, men jag glömde presentkortet så den planeringen gick åt skogen. Så då åker jag hem istället, sätter mig framför Drawplus, photoplus & webplus och klickar istället. Det är minst lika roligt, även fast jag vill handla handla handla! =D

För övrigt så är jag hungrig, för er roliga information! Jag tog med mig en banan, men den va pytteliten till utsidan och när jag hade "öppnat" den så var den typ hälften så stor i omkrets. Shajse! ;p Vill köpa frukt, men plånboken ligger hemma! - Bra om man blir rånad. haha

Nej, skämt å sido. Ikväll är det världens bästa program, mitt absoluta favoritprogram - So You think you can dance. Idag är de i Köpenhamn. Imorgon är det workshop i Oslo och på torsdag är det säsongens första veckotävling mellan klockan 20.00-22.00! Gissa om jag ska kolla? =D Oh yes.

Då ska jag sätta betyg på alla danser & danspar. Det ska bli massa SYTYCD här.

Nog om det, nu ska jag gå till my friendies som sitter en bit bort. Krämbanäna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också danssugen!
men min jävla fot är inte bra än! suck!

2008-04-01 @ 16:01:48
URL: http://hanisbananis.blogg.se
Postat av: Hanis,20

Jag har trillat ner för en trappa på jobbet. på hard r0ck.

2008-04-01 @ 19:23:13
URL: http://hanisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0