Carrie Underwood



Jag kollade på slutet av Contry Galan i helgen, och då upptäckte jag hur mycket jag faktiskt gillar country. Hur som helst, så upptäckte jag även Carrie Underwood! (Eller ja, jag visste vem hon var tidigare.. men inte hur bra hon va!)Som jag skrivit om tidigare. Hon är grym! Detta klipp är från galan. Hon slog igenom i idol, där hon vann. Och visst förstår man att USA älskar henne, & att hon får utmärkelser. Hon är ju grym! Resan från bondflicka till super country stjärna!

Visst är hon helt galet underbart bra?
Det är olagligt!


I want her CD - yes.

Kommentarer
Postat av: emil

visst är hon bra, bättre och bäst men "romeo and juliette" med the killers

2008-04-07 @ 22:48:06
Postat av: Anonym

bra låt ! :):) ..
ha en bra dag! =D

2008-04-08 @ 07:13:24
URL: http://ilikesophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0