Brun utan sol snack, extremt onödigt inlägg ;p

Har precis smetat in mig med brun utan sol, det är ju tävling om två veckor, uppvisning om en och föreställning på måndag. Lite sent ute egentligen med det, men nu börjas det smetas iallafall! Dum som jag är är flarran snart slut. Det dummaste med BUS äcklet är att det stinker, så jag ska köpa någon från apoteket som tydligen inte ska stinka?

Kul samtalsämne.. Haha!

Är inte speciellt trött alls faktiskt, men jag ska sova nu ändå. Har så grymt mycket på schemat just nu! Kommer en liten att göra lista i nästa lilla inlägg innan jag ska sova!

Japp, men nu ska jag kila då! Först ett till inlägg ofcourse, men nu tjohej!

Kommentarer
Postat av: millis

den där från apoteket luktar inte heller jättegott, jag har den ! men den är bättre än domdär andra iallafall :p

2008-04-27 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0