Brandutbildning

Uppe kanske lite sent egentligen, ska nämligen upp med tuppen (ja lite efter tuppen kanske) klockan 8. Slänga i mig lite fil, och sedan bär det av till utbildningen och den slutar inte förrens klockan 17.00! Så det blir en lång dag imorgon, med teori och brandutbildning. Man undrar just vad det är för brandutbildning? Det ska bli hur kul som helst iallafall, tror det kommer bli ascoolt & bra med det. Har ni skaffat något sommarjobb då?

Så nej, imorgon eller på söndag blir det inte mycket bloggning från min sida! Hoppas ni får en superduper dag imorgon utan mig ;) Och så hörs vi när jag kommer hem. Pga. utbildningen flyttas det lovade inlägget om SYTYCD & ProViva tills senare. Jag lovar att jag ska lägga in det! Tyvärr så hinner jag helt enkelt inte med.

Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lina,14

Vart ska du sommarjobba ? Jag jobbar som simlärare på mitt land på sommrarna :D

2008-04-12 @ 18:15:31
URL: http://linakarlsvard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0