Bloggdesign beställningar

Här är en ungefärlig lista på i vilken ordning jag ska ordna bloggdesignerna. Högst upp = först! Jag säger än en gång att jag har mycket att göra, och att jag gör designerna i den mån jag har tid och inspiration. Ni vill ju ha snygga designer? =) Jag ska maila alla er nedanstående, så att ni får bekräfta att ni vill ha en bloggdesign! Om ni läser detta så kan ni bekräfta det utan att ni fått ett mail av mig, genom att maila mig först!

Lisen L

Arsema G

Lina K

Mariella C

Moa J

Tuva L

Behshta A

Julia H


Är det någon av era andra som vill ha en bloggdesign? Tveka inte! Maila mig på: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Lina,14

hur vet man vem Lina K det är ??? haha, jag skickade ett mail till dig i mars någon gång, med lite frågor men jag har inte fått något svar :P

2008-04-14 @ 20:24:36
URL: http://linakarlsvard.blogg.se
Postat av: Cassie

Jag vill ha hjälp med design sen till en Hundblogg om du är intresserad av o hjälpa till?
(ska skaffa en blogg till valpen som jag får hem om 3v eftersom jag ska gå på en hundskola o vill spara valpens utveckling o allt nånstans ;D)

2008-04-20 @ 20:32:19
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0