Äppelpaj

Hemma efter dansen nu. Det blev lite nytt i dansen i form av steg och sånt, men jag dansade inte så mycket.

Jag känner verkligen hur stressen tar på mig och min mage! Även pollen och förkylningen, not good. Ska försöka styra upp allt som händer, allt som ska vara inlämnat och allt som ska presteras. Det är mycket nu, för mycket stundtals.

Nog om det, snart är det middag! Mums. Och det blir klyftpotatis + något! och till efterrätt blir det äppelpaj! Jag ÄLSKAR äppelpaj. Speciellt när man har två tusen kilo vaniljsås till, tillsammans med mycket deg och lite äpple! Haha, det är typ så jag äter äppelpaj, med supermycket vaniljsås! Vanlijsås och lite paj.
Tycker ni om äppelpaj? Jag gillar nog all paj =)

Nu är det nog mat snart, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0