Alive på shoppingrunda

Hej kära vännor!

Nu ska jag slänga på mig de sista kläderna och dra iväg till dansskolan. Ska springa in å köpa allergitabletter på apoteket först bara, sedan är det par träning i en timme & efter det grupp i en eller två timmar. Och efter träningen måste det inhandlas gruppkläder med the dear Alive. Känner verkligen hur det är ett stressmoment som ligger där och gnager! Men idag ska vi fixa det. Ska bara se till att inte glömma plånboken! Ikväll var det egentligen planerat med massa skoj, men jag kom på att jag inte hade gjort ett skit av kulturhistorian - så happy saturday on me! ;p Ska sitta med Kulturhistoria större delen av denna kväll.

Nu har jag bråttom! Kram på er allihopa, så fotar jag allt och så får ni se det sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0