27 dresses

Godnatt på er alla människor!

Jag mår inte speciellt hyvens så hur tråkigt det en må vara ska jag faktiskt ta och sova nu! Ont i huvudet, halsen och näsan rinner, ont i magen. Ingenting som är speciellt kul och imorgon är det dans. Jag är helt slutkörd efter denna vecka, den har varit tuff! Eller ja, dessa två senaste veckor har varit påfrestande.


Om jag mår bättre imorgon blir det bio med Åke, skulle vara riktigt kul! 27 dresses, ska vi se isåfall! Är det någon som har sett den?


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

de ska bli sheta kul :D

2008-04-19 @ 17:08:56
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Caroline

Jo, dne filmen var helt okej! :) såg den på ganska dålig kvalité men annars så! ;d

svar: Ja veeeeeeeeet, hur synd som helst. Hon va ju as ball och nu är hon precis som sin hollywood syrra. plastic fantastic eller vad?

2008-04-19 @ 17:35:53
URL: http://calineo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0