20 grader utomhus! It can't get better ;D

Hej på er!

Har ingen dans idag, buhu. Föreställningen igår gick jätte bra och det var så sjukt roligt. Men mer om det senare! Nu ska jag nämligen åka in till stada och möta upp en av mina tre underbara syskon (och kanske min underbara kusin också?) det ska bli superkul! Ska byta ett svart linne till en annan färg (ni vet de där långa från gina? är kär i dom! har ett svart på mig nu faktiskt, intresseklubben antecknar ;) ) och så ska jag köpa en väska som jag ska ha när jag har massa träningsgrejor och skolböcker i! Det behövs kan jag säga. Har gått alldeles för länge utan en rejäl väska.. fast dom säger att den går sönder lätt! ajsinbajsing. Hur som helst, det ska jag göra nu! Innan de kommer in så ska jag ta en latte och sätta mig i solen! Sandys har stans billigaste och bland de godaste latten! =) Me like.

Väl hemma igen ska jag plugga kulturhistoria för hela slanten! Jag har bara skrivit instuderingsfrågorna hjälp!

DET ÄR 20 GRADER I SKUGGAN! I LOVE LIFE :D

KRAMAR PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0